Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-05-06

Post Lidingöloppet

Hej och god kväll!

Sitter här hemma i min ensamhet nu och redigerar video. Eller klipper ihop, kanske är mer ärligt att säga. Det tar lite tid det där, men det blir förhoppningsvis något värt att se när det är klart.

Ska käka lite mjölk och corn flakes nu, det hör inte till vanligheterna men fick plötsligt cravings. Tror jag är lite kolhydrat- och vätskelåg faktiskt. Känner mig annars inte sliten alls från gårdagens tävling. Inte i benen åtminstone. Men skulle jag träna nu så skulle jag säkert känna av det.

Resan hem gick bra. Vi sov kvar på Lidingö till idag, vi har ju ändå husvagn! Sedan så drog jag hem vagnen till Falun igen, första gången jag körde med husvagn men det var inga problem. Det gick lite långsammare än vanligt annars var det ju ungefär som att dra ett tyngre släp.

Fint i Dalarna (också)!

Om ni tog er igenom Lidingöloppet MTB så fick ni ett nummer av senaste Bicycling, där kan ni läsa om Lindas och mitt äventyr i Israel från när vi i höstas körde Epic Israel. Ta och läs det vettja!

Cykeln är tvättad, husvagnen tömd och bilen likaså. Det blir ju en del att ta hand om efter en helg med husvagnsliv och cykeltävling.

Min mor och Lasse har varit hit för att inspektera vagnen också och jag har pratat med Linda i omgångar. Måste verkligen säga att jag gillar husvagnslivet. På minussidan var det väl att vi sov lite sämre än vanligt. Men vi vänjer väl oss vid det där livet (och skaffar kanske öronproppar) så det ska nog inte behöva vara något bekymmer framöver. Nu är husvagnspremiären avklarad och nästa vecka blir också nästa husvagnsevent. Då i Skövde och vi ska köra Billingeracet!

Jag är sjukt nöjd över att ha blivit åtta igår, kul också med en sådan enorm feedback på det. Det trodde jag inte! Förhoppningsvis så håller jag mig frisk och hel framöver så kan det nog bli en ganska rolig säsong detta.

Nu ska jag fortsätta plocka lite här hemma, snygga upp lite och prata med Linda. Sedan blir det nog att klippa video till ögonen ger upp för idag. Vi hörs igen imorgon!

__________________________________
Du vet väl för övrigt att jag också finns på andra sociala medier?
- På YouTube så samlar jag tävlingsvideos, någon vlog och lite annat smått och gott. Prenumerera gärna på min YouTube-kanal genom att klicka här. Tack på förhand!
- På Instagram lägger jag ut bilder från cykellivet och en del stories under dagarna, kika in och följ mig gärna.
- Jag har en Facebook-sida också där jag lägger ut länkar till bloggen och lite annat. https://www.facebook.com/henrikoijer/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar