Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-05-31

Fram och tillbaka..



Hej och god morgon, cykelvänner! 

Ännu en dag med högtryck väntar och vädret är precis lika strålande som det varit den senaste tiden. Dumt att klaga, eller vad säger ni?

Bilden ovan är från igår kväll då jag var ute och gungade Filip och Ebbah. Sköna kvällar nu i och med detta väder. Jäkligt mycket mygg dock, måste nästan vara myggornas år detta år?!

Något annat som går fram och tillbaka är min feber. Feberfri på morgnarna, åker sedan till jobbet och kommer hem med feber på kvällen. Lite drygt, minst sagt. Förkyld är jag, bara att rulla vidare och hoppas att det släpper snart.

Idag blir det en fullmatad dag med jobb, ridning och så vidare. Ingen träning dock, givetvis. Tanken är att vi också ska få rabarber från grannen och göra paj på. Dessutom behöver jag städa min sträcka på Långa Lugnet idag. Hej och hå, idag gäller det att ha gott om krafter.

Nu kör vi, hörs snart igen!
_________________________________
Du vet väl för övrigt att jag också finns på andra sociala medier?
- På YouTube så samlar jag tävlingsvideos, någon vlog och lite annat smått och gott. Prenumerera gärna på min YouTube-kanal genom att klicka här. Tack på förhand!
- På Instagram lägger jag ut bilder från cykellivet och en del stories under dagarna, kika in och följ mig gärna.
- Jag har en Facebook-sida också där jag lägger ut länkar till bloggen och lite annat. https://www.facebook.com/henrikoijer/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar