Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-04-28

Vlog #4 2018 - Le Peloton!

Hej och god lördagsförmiddag!

Hoppas att allt är bra hos er och att ni har en härlig helg framför er. Här är det dimmigt och cirka tre grader varmt. Linda har precis stuckit ut på en landsvägsrunda med Karl och Louise. Barnen och jag är hemma. Jag ska väl snart krypa ner i källaren för att stöka av ett träningspass även jag. Senare idag blir det tacos och troligtvis så åker vi och kikar på lite MTB-tävlingar i Säter efter lunch. Denna dag kan ju bli hur kul som helst!

Igår kväll så klippte jag klart min senaste vlog och exporterade den när jag gick och la mig. Slängde upp den på YouTube nu på morgonen och det färdiga resultatet kan ni kika på här:

Ungefär sådär kan det alltså se ut en morgon när det är Le Peloton.

Nu var det 12 dagar sedan den förra vloggen och 9 dagar sedan den senaste videon. Så det var väl verkligen på tiden. Funderar på om jag ska ha som mål att få ut en video i veckan eller vart jag ska börja någonstans. Just nu har jag liksom inte satt någon plan för detta utan det blir mer spontant, men det är ju alltid bäst med kontinuitet. Jag tycker ändå det är kul med video också, men det får liksom inte ta för mycket tid i anspråk. Min son Filip tycker att jag ska lägga mer tid på redigering och lägga på musik och så, men jag kör hellre enkelt och snabbt som det är nu. Hoppas att det funkar även för er!

Nä, jag ska väl ta tag i det här tränandet nu tror jag. Dimman lättar utanför fönstret och solen kikar fram, härligt väder för lite Monark! Har för övrigt fått hem en MTB från Canyon också som jag lär skruva ihop denna helg så jag har något snabbare än vintercykeln att cykla på. Kommer bli najs!

Vi hör nog lite senare idag om allt går som det ska, hej så länge!

PS. glöm nu inte att prenumerera på min YouTube-kanal, just nu 981 prenumeranter och snart når vi 1000-strecket! DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar