Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-04-06

Vlog #2 - Specialdistans

Hej och god morgon!

Igår bankade jag in ytterligare några träningstimmar på kontot, känns ju faktiskt himla bra och som att det funkar bra med träningen nu. Sånt är alltid skönt att känna. Igår körde jag en specialvariant på distanspasset, mer om det i vloggen. Fick nämligen så bra respons på min första vlog för säsongen från er så jag gjorde faktiskt en till. Håller jag det enkelt så tar det inte så mycket tid i anspråk heller, men kvalitén är kanske sådär. Ber om ursäkt för vindbruset...


Feedback mottages tacksamt, precis som alltid.
Här står jag och är redo för träningen.

Skitväder igår med +3 och regn. Skitväder idag med snöblandat regn och +1. Det gäller att kämpa på denna period på året innan snön är borta och det blir soligt och varmt varenda dag sen.

Idag är det fredag och jag hoppas att ni har lite skön fredags-feeling, det har då jag. Snart helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar