Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-04-13

Rekord!

Hej och trevlig fredagskväll på dig!

Nu sitter jag i badrummet och kollar på när Linda gör sig i ordning. Vi ska ner på byn en sväng tänkte vi, det är ju ändå helg och allt.

Efter jobbet idag så har jag tränat och då tog jag ett nytt rekord. Tänkte att eftersom jag tog rekord på 2x20 och 3x20 för inte så länge sedan så borde jag ju ha rekordnivåer i mig på dom flesta passen. Så idag tog jag sikte på 5 stycken åttatvåor. Tidigare rekordet var på 341.6 Monarkwatt och idag stänkte jag till med 342 Monarkwatt. En marginell ökning men ändå en ökning. Ett tre år gammalt rekord raderat alltså. Gött mos!

Jobbigt var det ändå, kanske så som det ska vara när man presterar i nivå och över det jag gjort under dom senaste åtta nio åren eller så. Fick gräva rätt djupt på slutet men tog mig igenom det och kunde kvittera ut ett nytt rekord. Sådant är alltid skönt!

Jobbigt eller?

Passade på att ta mig upp för Alpe du Zwift för första gången OCH ta ett KOM där. Bra utdelning på det passet!

Idag firar vi flera saker, bland annat att det är helg. En anledning så god som någon att fira.

__________________________________
Du vet väl för övrigt att jag också finns på andra sociala medier?
- På YouTube så samlar jag tävlingsvideos, någon vlog och lite annat smått och gott. Prenumerera gärna på min YouTube-kanal genom att klicka här. Tack på förhand!
- På Instagram lägger jag ut bilder från cykellivet och en del stories under dagarna, kika in och följ mig gärna.
- Jag har en Facebook-sida också där jag lägger ut länkar till bloggen och lite annat. https://www.facebook.com/henrikoijer/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar