Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-04-15

Mellan två pass


Hej och god kväll! 

Sitter nu och är mellan två pass. Har kört lite med Linda som skulle ut och trycka på lite. Jag tänker nu skarva på med ett andra pass för dagen som blir tre timmar distans. Oklart var jag jag ska någonstans, men det där brukar ju alltid lösa sig.

Jag skrev ju i morse om att det brukar vara en del vurpor på Östgötaloppet och eftersom Aftonbladet skriver om tävlingen så har det givetvis vurpats rejält där idag. Verkar som om åtta damcyklister fått besöka sjukvården efter tävlingen, trist det. Hoppas att alla klarade sig okej! 

Linda och jag har förresten börjat kika på husvagnar. Vi har räknat ut att med en liten och billig rackare så blir det ganska snart billigare än att bo på hotell på tävlingarna. Dessutom med fördelen att man oftast kan bo på tävlingsplatsen med allt vad det innebär. Så nu har vi börjat grotta ner oss i den världen. Har ni några bra tips kring husvagnslivet i kombination med cykling eller en vagn som står och samlar damm så skriv en kommentar! 

Ja, nä. Dags att rulla ut så jag hinner köra lite innan mörkret faller. 

__________________________________
Du vet väl för övrigt att jag också finns på andra sociala medier?
- På YouTube så samlar jag tävlingsvideos, någon vlog och lite annat smått och gott. Prenumerera gärna på min YouTube-kanal genom att klicka här. Tack på förhand!
- På Instagram lägger jag ut bilder från cykellivet och en del stories under dagarna, kika in och följ mig gärna.
- Jag har en Facebook-sida också där jag lägger ut länkar till bloggen och lite annat. https://www.facebook.com/henrikoijer/

1 kommentar: