Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-04-26

Le Peloton


Hej och god morgon!

Kort inlägg innan det är dags att dra till jobbet. Jag körde MTB på Le Peloton i morse, vilket var svinjobbigt. Har både rörligt material och stillbilder, men det får ni ta del av senare. Det ligger på. Bilden ovan är kanske ändå den bästa från idag.

346 watt på min bästa tjuga. Första fartsträckan hade jag typ 6 minuter med 356 watt, andra fartsträckan hade jag typ 11 minuter och 350 watt och den sista så fick jag 11 minuter innan jag blev avhängd, då med 351 watt. Skitbra siffor och jättejobbigt. Bra fartpass helt enkelt!


__________________________________
Du vet väl för övrigt att jag också finns på andra sociala medier?
- På YouTube så samlar jag tävlingsvideos, någon vlog och lite annat smått och gott. Prenumerera gärna på min YouTube-kanal genom att klicka här. Tack på förhand!
- På Instagram lägger jag ut bilder från cykellivet och en del stories under dagarna, kika in och följ mig gärna.
- Jag har en Facebook-sida också där jag lägger ut länkar till bloggen och lite annat. https://www.facebook.com/henrikoijer/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar