Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-04-24

Ett morgoninlägg

Hej och god morgon cykelvänner!

Sent igår kväll så postade jag ett blogginlägg om jobbpendling, watt och min lilla utmaning. Läs det, om ni inte redan gjort det.

Ny dag med nya möjligheter här. Välkomna till en ny, härlig vårdag!

Husvagnsjakten börjar närma sig ett slut, vi letar på. Har ni några tips så hör gärna av er.

Fick några nya prenumeranter på YouTube igår, såg sedan att det var Johannes som tipsade om mig, stort tack! Johannes ska köra Vätternrundan och vloggar om vägen dit. In och kolla hans kanal om ni är intresserade!

Måste bara säga det att träningen går verkligen bra nu i april, allt flyter på och jag får den mängd jag önskar. Ligger redan bra till för totala månaden och då är det ändå en vecka kvar. Ser ut att kunna bli en bra start på säsongen! Jag är taggad å så taggad på att få börja tävla igen. Måste bara försöka få till några fler snabbepass innan dess. Le Peloton på torsdag morgon känns nästan obligatoriskt. Trots att jag har MTB och de andra landsvägscyklar eller crossar. Desto mer träning för mig kanske?

Nä, nu måste jag kila, idag blir en fantastisk dag. Vi hörs!
__________________________________
Du vet väl för övrigt att jag också finns på andra sociala medier?
- På YouTube så samlar jag tävlingsvideos, någon vlog och lite annat smått och gott. Prenumerera gärna på min YouTube-kanal genom att klicka här. Tack på förhand!
- På Instagram lägger jag ut bilder från cykellivet och en del stories under dagarna, kika in och följ mig gärna.
- Jag har en Facebook-sida också där jag lägger ut länkar till bloggen och lite annat. https://www.facebook.com/henrikoijer/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar