Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-04-16

Cyklade in i solnedgången

Hej och god morgon!

Ny dag, vecka och nya möjligheter. Jag är uppe ganska tidigt och tänkte väl ta mig till jobbet så snart jag är klar med detta inlägg. Det ser ut att bli ännu en härlig dag med solsken och vår i luften. Just nu är temperaturen på minussidan, men snart blir det varmare.

Igår kväll så cyklade jag och då blev det inte varmare, utan påtagligt kallare. När jag startade hade jag 12 plusgrader och när jag var klar så var det två minusgrader. Huvva. Lite slitna ben också vilket gjorde det extra jobbigt. Men det blev ett gött pass på tre timmar där jag ändå hade hyfsat driv mest hela tiden. Betydligt skönare att cykla i värmen dock än i kylan.

Jag fick ihop mina timmar, fick jobbet gjort och det känns riktigt bra. Känner mig stark, har ett bra flyt i träningen och självförtroendet växer. Säsongsstart snart och om det är något jag saknar i träningen så är det att cykla fort på stig, men det kommer..

Började redigera ihop en vlog från den gångna helgen igår kväll, men hann inte riktigt klart med den. Får fortsätta i kväll igen så är den nog klar och publicerad imorgon. Det blir såklart min bästa vlog någonsin! 




__________________________________
Du vet väl för övrigt att jag också finns på andra sociala medier?
- På YouTube så samlar jag tävlingsvideos, någon vlog och lite annat smått och gott. Prenumerera gärna på min YouTube-kanal genom att klicka här. Tack på förhand!
- På Instagram lägger jag ut bilder från cykellivet och en del stories under dagarna, kika in och följ mig gärna.
- Jag har en Facebook-sida också där jag lägger ut länkar till bloggen och lite annat. https://www.facebook.com/henrikoijer/

1 kommentar:

  1. Hallå! Såg en annan vlogg där de fick in info under körning. är det något du skulle kunna kul att se. :)https://www.youtube.com/watch?v=wDQ6NJxhy2o

    SvaraRadera