Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-04-26

Bilder på mig från Le Peloton!

Hej och god kväll!

Fick några bilder idag från Niclas Brus, han körde med kamera på sadelstolpen. Det blir ju skitfränt det. Själv så hade jag också kamera med mig och filmade lite, vlog kommer på min kanal!

Stort tack Niclas Brus!

Tidig morgon med Le Peloton, sedan ilfart mot jobbet. En heldag där och sedan ilfart hem för att köra till Falu Ridklubb med Ebbah och Frida. Sedan i ilfart hem för att få i oss lite att äta. Sedan städade jag i ilfart innan Linda skulle komma hit. Nu är hon här, så himla härligt. Filip sitter med oss i köket och småpratar lite samtidigt som han äter kvällsmackorna.

__________________________________
Du vet väl för övrigt att jag också finns på andra sociala medier?
- På YouTube så samlar jag tävlingsvideos, någon vlog och lite annat smått och gott. Prenumerera gärna på min YouTube-kanal genom att klicka här. Tack på förhand!
- På Instagram lägger jag ut bilder från cykellivet och en del stories under dagarna, kika in och följ mig gärna.
- Jag har en Facebook-sida också där jag lägger ut länkar till bloggen och lite annat. https://www.facebook.com/henrikoijer/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar