Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-02-25

Zwift-SM igår, Zwift-race idag och Kompiskampen coming up


Hej och god förmiddag!

Här hemma så har vi hunnit med att gå upp, se Stina ta brons på tremilen och lite vinterlek. Nu sitter Linda och jobbar, barnen leker/spelar/surfar, jag bloggar och funderar på vilket Zwift-race jag ska köra. Träningsplanen för de närmsta dagarna ser ut såhär:
Idag: Zwift-race
Imorgon: Vilo- och födelsedag (!)
Tisdag: Kompiskampen
Onsdag: Långa intervaller.

På Zwift-racet kommer jag gå all-in för att kräma ur benen så mycket det bara går och placeringen får bli som den blir.

Igår efter SM så var jag rätt missnöjd ett tag. Egentligen så blev ju utvecklingen på slutet ganska väntad med tanke på hur loppet såg ut, men jag hade en plan inför loppet hur jag ville att det skulle genomföras men så gjorde jag nästan ingenting enligt plan. Så jag var väl rätt besviken på mig själv mest eftersom jag inte höll mig till min plan utan istället såg hur andras planer gick i lås. Nästa år, då jävlar!

Idag är en ny dag med nya möjligheter, nu kör vi söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar