Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-02-25

Zwift och skridsko

Hej och god eftermiddag!

Snart dags att styra upp en middag här hemma, Linda och jag börjar väl så smått tina upp efter en stund vid Främby Udde med Frida. Frida hade önskat att åka skridskor (trots att hon inte kan), så det lät vi henne göra. Så himla kul att se den utvecklingskurvan ändå. Från att inte kunna stå på skridskorna till att en knapp timme senare ta sig framåt på egen hand.


Vi har Kuurne-Brussel-Kuurne på lite i bakgrunden här också, härligt att det internationella tävlandet har börjat på riktigt nu igen. Gott vårtecken!

I förmiddags så tävlade jag på Zwift. Hade en plan om att köra stenhårt länge och verkligen grilla andra och mig själv. Var med och filtrerade ner fältet ett par gånger om. Vi blev ungefär tio man kvar av dom 88 startande som skulle göra upp på slutet. Benen var rätt slitna från gårdagen, så det fanns inte så mycket i benen att leka med. Gjorde ändå ett gäng attacker och fartökningar för att köra både mig och dom andra lite trötta. Bland de som inte blev diskade så hade jag också högst w/kg.
Tre svenskar i tät, kul med sällskap!

Nej, dags att styra upp lite viltskav, bara 11 kilometer kvar på Kuurne-Brussel-Kuurne nu. Hörs framöver!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar