Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-02-12

Spurtar in den nya veckan

En bra start på dagen.

Hej och god morgon!

Bilresan hem från Skåne igår gick bra. Barnen tar det riktig bra och det är faktiskt ganska så trevligt att åka bil med barnen. Inget gnäll. Ja, Frida gnäller ju lite när hon är trött förstås, men det hade hon ju gjort även om vi inte åkte bil. Men där i bilen så får man liksom ha barnen nära sig, dom kan inte smita iväg någonstans och sätta sig utan dom är alltid nära och man kan prata en del. Igår övade vi också på engelska i en halvtimme på slutet.

Home is where your Bjursbil is.

Kom hem, åt ett par mackor, nattade barn, pratade med Linda och kröp ner till Monarken. Lyckades grisa mig igenom en tjuga och var väl rätt missnöjd efteråt. Så jag bestämde mig för att straffträna idag.
Gårdagen.

Så idag gick jag ner ganska tidigt, körde tio spurter och gick därifrån jättenöjd. Straffträning kanske inte alltid hjälper fysiken, men för huvudet kan det vara riktigt skönt. Istället för att börja veckan med att ha gårdagens bilbensträning i huvudet så har jag nu ett spänstigt morgonpass i skallen med mig in i den nya veckan.

Nu kör vi måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar