Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-02-26

Ny dag, ny födelsedag!

Hej och god morgon, cykelsverige!

Ny dag, nya möjligheter brukar det ju heta. Men idag är det inte bara nya möjligheter, idag är det dessutom min födelsedag! Har blivit så pass gammal nu att jag snart fyller feber, men just idag blir jag 36. Ett år klokare, skulle man kunna säga. För något annat handlar det väl inte om?

"Väcktes" i morse av morgonpigga Linda och Axel som kom och sjöng för mig. Nu är alla barn uppe och igång, pigga ligan. Förutom skönsång så levererades också frukost och present av högsta klass på sängen.

Förutom att jag fyller år så är det en ganska vanlig dag i det avseendet att jag nu strax ska skjutsa Frida till dagis och sedan åka vidare till jobbet. Där väntar en arbetsdag fylld med möten från 8:30-16. Efter jobbet så ska jag hem, vi ska göra middag och efter det så ska vi födelsedagsfika. Det ser jag fram emot!

Frida med morgonfrisyr, älskar't!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar