Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-02-19

Imorgon blir det livestream med expertkommentator!

Hej och god kväll!

Idag har jag haft en jobbdag på jobbet, inte så jobbigt även om det mesta är jobbrelaterat. Det har helt enkelt varit en ganska vanlig måndag. Fick dock besök av Linda med barn och vi käkade lunchen tillsammans på IKEA. Smidigt ställe att äta på och man vet vad man får, lite som en bättre snabbmatsrestaurang. Det var trevligt även om lunchen gärna kunde ha fått varit lite längre idag.

Fick ett paket från min sponsor GripGrab idag, skoj med lite nytt att testa och race:a i framöver. Det är ju inte varje dag som sponsorförfrågningar trillar in, men nu fick jag faktiskt en idag och en i fredags. Alltid lite kul att få frågan och spännande att se om det kan bli ett långt och givande samarbete eller om det kanske inte alls passar just nu.

Idag har jag haft vilodag, laddar benen och skallen för morgondagens race (CVR World Cup). I vanlig ordning så ska det sändas live på nätet och i vanlig ordning så blir jag (ärligt talat) superglad om du vill prenumerera på min YouTube-kanal. Enklast gör ni det genom att klicka här.

Loppet startar 20:05, sändningen startar ca: 20:00 och det kommer bli fett! Något som inte hör till vanligheterna är att jag imorgon kommer ha en expertkommentator på plats. Hon kommer från Skåne och har nog en del att säga skulle jag tro, Linda har ju stenkoll på mig och tyckte i senaste videon att jag pratade för mycket med tanke på att jag borde ha tagit i fullt ut. Så imorgon håller jag nog mest tyst och låter henne stå för snacket! Eventuellt också ivrigt påhejad av hennes barn. Hennes barn har önskat att det byggs en läktare nere i cykelrummet och kanske kan jag börja sälja biljetter och ta inträde där snart.

Loppet följer ni nedan och ställ gärna frågor eller heja på via chatten (för att se chatten så måste ni öppna videon nedan i ett nytt fönster):

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar