Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-02-13

Dags för CVR World Cup med livesändning!

Hej och god eftermiddag!

Hemkommen från jobb, käkandes blodpudding och laddandes för kvällens träning som är en tävling.

20:05 i kväll är det dags för den sjunde av åtta deltävlingar i CVR World Cup. Det blir i London på något av min favoritbana, totalt 42 kilometer fördelade över två varv med backen Box Hill. Kommer bli asgött!

Jag ligger fortfarande 4:a i totalen men så har jag ju kört alla tävlingar och från och med idag så kommer man att få räkna bort race. Av dessa åtta tävlingar så ska sex räknas in i totalen. Siktar på att göra mitt bästa race någonsin, givetvis. Topp-10 vore guld men the sky is the limit, som dom säger.

Som jag gjort med några race dom senaste veckorna så kommer jag att sända loppet live på min YouTube-kanal. Ni får gärna stötta mig genom att stöd-prenumerera på min YouTube-kanal också, det gör ni enklast genom att klicka på denna länk. Jag har just nu 888 prenumeranter och siktar på 1000! Inte bara för att det är en jämn siffra, det är också gränsen för när man kommer kunna få intäkter från reklamen på YouTube.

Start 20:05 alltså och ni ser loppet nedan, vill ni chatta eller peppa så öppna videon i ett nytt fönster för att skriva/se vad som skrivs i chatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar