Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-02-08

Ännu en dag i paradiset

Hej och god förmiddag!

Sådär såg det ut när jag vaknade vid sex i morse. Konstaterade fortsatt feber och sjukanmälde mig. Så jag är hemma idag igen. Har inte så ont dock vilket är skönt, bara rejält svullen i ansiktet och febrig. Men, det borde ju bli bättre hela tiden nu, tänker jag.

Om jag var helt kraftlös igår så är jag väl inte riktigt så kraftlös idag, så även det känns ju bättre. Igår orkade jag ju i princip bara ligga i soffan och även om jag låg kvar riktigt länge i sängen idag så har jag ändå kommit upp och fått lite gjort här hemma nu. Ni laddar kanske för lunch just nu, jag har nyss ätit frukost. Så jag ligger lite efter...

Filip fyller fantastiska elva år idag och barnen kommer hit i eftermiddag. Så jag ska förbereda för lite firande här hemma. Ska bli så himla kul att få fira honom! Om ni vill göra honom lite extra glad idag så kan ni börja prenumerera på hans YouTube-kanal, perfekt för er som gillar att kolla på när någon spelar TV-spel!

Ingen träning igår, ingen träning idag och om det inte blir träning imorgon så dröjer det nog till söndag innan det blir något cyklat. Jag har ju egentligen bara en vilodag, men känner redan att jag har vilat för mycket. Bra motivationsnivå!

Nej, nu ska jag jobba vidare här hemma så får ni läsa detta under lunchrasten istället. Vill ni ha tätare uppdateringar så jobbar jag med Instagram-stories under dagarna. Följ mig där så ses vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar