Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-02-27

Anledning att fira!

Hej och god kväll!

Igår hade jag ju all anledning att fira pga min födelsedag och det om något är ju en högtid värd att firas. Även idag har jag anledning att fira då jag tagit ett kliv framåt i karriären. Ja, den jobb-relaterade karriären då och inte "cykelkarriären". Så idag bjöd jag barnen på kladdkaka. Det åt vi också igår, men kan man äta för mycket kladdkaka? Nej, just det.

Istappar i motljus.

Bra prestationsförhållande. Ändå blev det en DNF på kvällens kompiskamp. Lite småsega ben, lite stressad tid för träning. Gör ett nytt försök imorgon istället och hoppas på diamanter då. Ni kan gissa min watt på min Facebook-sida och vinna en Snickers!

Det är viktigt att fira framgångar, förhoppningsvis så får jag också en anledning att fira Kompiskampen imorgon.

Nu ska det börja slängas barn i sängar här, vi hörs imorgon igen om nya framgångar. Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar