Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-12-30

Vinnare lucka 24 och annat


Hej och god morgon!

Idag blir det många timmar i bil, jag sitter bredvid nu så oroa er inte. I eftermiddag/kväll är tänkt att Rapha Festive 500 ska slutföras, 31 sköna kilometer kvar bara. Benen känns ändå rätt bra trots alla träningstimmar. En fördel med så långsam cykling är ju att det blir mer träningstid, det är faktiskt så att denna månad blir den månad med mest träning sedan september 2012 när jag körde min 60-mil långa runda runt Dalarna. Det är ändå gött och ligger helt i linje med mina planer om ständig förbättring.

Jag har inte redovisat vem som vann lucka 24, test hos Högskolan Dalarnas Idrotts och hälsolabratorium. Den lyckliga vinnaren blev Stefan Sunnerberg från Leksand! Stort grattis!

Jag såg här om dagen på Sportnytt att Alexandra Engen väljer att lägga av. Inte speciellt oväntat, men det blir ändå ett stort avbräck för svensk MTB. Hoppas att hon hittar något annat meningsfullt att fylla sina dagar med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar