Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-12-08

Lucka 8: Sambike!

Hej och god morgon!

Äntligen fredag, en ny arbetsdag och en ny lucka väntar. Idag är det ett ganska nystartat företag som drivs av den mycket drivna elitcyklisten Samuel Brännlund. Samuel säljer noga utvalda cyklar och cykeldelar som han själv använder (eller skulle kunna använda) till bra priser via sin nätbutik.

Bakom lucka 8 hittar vi Sambike och så här beskriver Samuel sig själv och verksamheten:
"Jag har i många år brunnit för cykling, allt med denna underbara sport tilltalar mig . Allt från att i lugnt tempo rulla omkring i naturen till att i full fart testa gränserna, uppför, nerför, på vägen och i skogen ja går ju cykla överallt. Under denna tid har jag skapat ett stort intresse för matrialet kring cyklingen, har hunnit testa det mesta.. Vissa prylar har varit hemska och andra helt fantastiska, kommer genom Sambike sälja sånt jag själv kör med och därför vet jag att det funkar och är bra kvalite på. Målet är att varje kund ska känna sig speciell och 100% nöjd, därför kan man välja att boka en tid för besök i butiken för personlig service. Då kan vi tillsammans hitta rätt cykel, tillbehör, energiupplägg under tävlingar eller träningsupplägg mot erat mål. Så varmt välkommen att kontakta mig med era frågor eller önskemål, nås bäst på mail: sambra79@gmail.com el 0702943772.
Har ni en cykelklubb och vill att jag kommer ut och visar cyklar eller pratar om träning, kost och energi, ja då är det bara att kontakta mig så ordnar vi det."


Just nu har Sambike 20% på komponenter från Ceetec!

Det ni tävlar om idag är följande:
Ett flaskställ Ceetec Race Cage 2.0 och en Ceetec Ahead Cap, totalt värde på dessa är just nu 850:- på Sambike.se

Dagens fråga följer nedan, du skickar in ditt svar till henrikoijer@gmail.com och glöm inte att ange din hemadress:
- Vad kostar en light service hos Sambike?

Bästa stället för att leta efter svaren är hos Sambike och glöm inte att shoppa Ceetec till rabatterat pris.

Regler och villkor för denna tävling:
Glöm inte att ange din adress när du svarat, så att vi kan skicka din vinst.
Man får bara skicka in ett tävlingsbidrag/tävlingsdag och svaren skickas till henrikoijer@gmail.com
Tävlingen är öppen till 23:59 under tävlingsdagen, alla svar som kommer in efter den tidpunkten ogillas.
Vinnaren betalar eventuell vinstskatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar