Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-12-02

Distans i vinterlandskap

Hej och god kväll!

Sitter i soffan och är sådär skönt distanstrött i kroppskrället.

Igår så fyllde ju Linda år, vi började morgonen med lite firande och frukost i sängen innan dagens övriga aktiviteter tog vid. Efter att jag kommit hem från jobbet så gjorde vi oss i ordning, åt god mat och drack gott tillsammans med bra samtal. Det blev en härlig dag!

Idag så vaknade vi vid halv åtta och gjorde oss i ordning för distans klockan nio. Det såg vi båda fram emot för att det är så himla vackert ute och det är ju skönt att cykla. Vi styrde ut mot Bjursås via Haghed.
Soluppgång på väg mot samlingsplatsen.

Undertecknad.

På väg mot Bjursås (Bjurs).

When in Bjursås, åk skoter.

Tuffa backar och en bra skylt om man vill hitta i världen.

Sista timmarna så blev det Jimmy, Oskar, pepparkaksdeg och jag.

Naaw...

Det var en del snö ett tag och jag försöker alltid att klara det cyklandes. Det blev några fotnedsättningar men jag fick bra träning! Foto: Jimmy Bodin.

Det blev nästan 4:24 innan jag kom hem igen. Lite distanströtta ben och en go känsla i kroppen, tack för idag alla inblandade!

Nu på eftermiddagen så har vi varit på adventspyntning i "byn", handlat och bakat en massa till imorgon. Då är det både första advent och fika för Frida som fyller tre år på måndag.

Glöm inte bort att tävla om dagens lucka, klicka här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar