Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-10-31

Nytt protour-proffs, ny cykel och maxtest

Hej och god kväll!

Lite sent nu så jag ska fatta mig kort. Idag blev det klart att vi (Sverige) får ett nytt protour-proffs på herrsidan, det är svenska mästaren Kim Magnusson som skrivit på för Cannondale-Drapac. Jag hade tänkt skriva lite om det, men så har Vacchi gjort det så mycket bättre att ni kan läsa mer där istället: http://vacchi.se/kim-magnusson-till-ef-education-first/

Idag när jag kom hem så hade jag fått en ny vintercykel levererad. Med en låda dammsugare i. Alltså fikabrödet dammsugare. Punchrulle. Ja, ni fattar. Cykeln får jag väl anledning att återkomma till.

Nu på kvällen så har Linda och jag kört maxtest och det är ju alltid en fest. Får väl återkomma till siffror och annat därifrån med. Har i alla fall några bilder!


1 kommentar:

  1. Hej, har du tagit någon referenstid på rullskidorna runt varpan?

    SvaraRadera