Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-10-19

Ny vinterkeps från GripGrab, ridtorsdag, hockey och pannkaka....

Hej och god kväll! 

Nu har jag landat vid datorn efter en ganska hektisk dag och eftermiddag. Dagen började ju redan klockan fem med Le Peloton innan jobb.  Sedan full fart på jobbet, fick en leverans från GripGrab också med bland annat en efterlängtad vinterkeps. 

Efter logistikjobbet så så fortsatte logistiken på det privata planet med hämtningar av barn på olika ställen för att skjutsa dom till två olika träningar som gick omlott med varandra. Så först skjutsade jag Ebbah till ridningen, sedan Filip till sin hockey, hann tillbaka precis lagom till att Ebbah hade ridit klart och skulle göra i ordning shettisen för hagen. Tjejerna och jag åkte sedan och hämtade Filip på väg hem. 

Väl hemma så var det bråttom med mat pga hungriga barn. Blev en olycka i köket men soppa funkade för mig så barnen blev mätta på pannkakor i alla fall...

Imorgon tänkte jag ta en vilodag, blir nog bra. Är lite trött nu, som man kanske bör vara om man vaknade fem i morse.

Fick och visade upp min Winter Cycling Cap från GripGrab på jobbet. Där blev det ingen hit, men på mitt Instagram-konto har den fått ca: 70% positiva röster.

"Jag illar han"´

Det blev ju pannkaka av den här pannkakssmeten...

1 kommentar:

  1. kör du roll-on deo på pannkakor? Funkar bättre med spray-deo

    SvaraRadera