Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-10-29

Gym och hotellfrukost


Hej och god morgon!

Nu är det vintertid på klockan och vi fick en extra timmes sömn i natt, eller så vaknade vi bara ovanligt tidigt på morgonen..?

Linda och jag började dagen med att testa hotellets gym. Det blev inget längre pass, men vi fick i alla fall träna lite. Eventuellt så kan det bli två pass idag ifall vi tränar något i Falun ikväll också. Att gymma är, som ni kanske vet, inte något jag brukar ägna mig åt så vi får väl se hur härlig träningsvärken blir. Körde ändå lugnt så jag kanske överlever.

Från löpningen har jag faktiskt inte känt mycket, tänk vad lite träning kan göra. Förra året när jag sprang en mil på tid utan att träna löpning innan så hade jag ju ont i benen i en vecka efteråt. Nu när jag sprang en mil på tid så var jag visserligen lite stel och öm i vaderna direkt efter men sen har jag knappt ens känt av det.

Idag ska vi besöka ett par museum innan vi åker hemåt, blir nog skoj. Vad hittar ni på denna söndag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar