Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-10-06

Back in business

Ett mörkt och kallt industriområde i Borlänge.

Hej och god morgon!

Efter en dag med Hello Kitty och storstädning hemma så blir det en dag på vanliga jobbet idag. Barnen är hos sin mor och jag får köra fredag på kontoret. Att städa tillsammans med en tvååring är ju inte helt lätt och hon hittade alltid nya saker att leka med, speciellt i dom andra barnens rum. Lyckades ändå få det ganska fint, tycker jag.

Själv så går jag åt det bättre hållet. Kanske skulle kunna börja röra på mig igen. Det känns lovande, igår kände jag mig faktiskt väldigt pigg sådär och det är ju en go känsla.

Passa på nu att vara med i tävlingen i bloggen som jag la ut igår. Ni har idag på er att komma in med era svar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar