Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-08-09

Lite blandat

Livets liv.

Hej och god kväll!

Ni vet mitt blogginlägg "Kära, Trafikverket!"? Igår fick jag ett meddelande som sa att vägen skulle vara asfalterad och klar innan nästa vecka är slut. Bra!

Jag bloggade också här om dagen om att jag behövde Cykelvasa-hjälp. Startplats är ordnad! Om någon vill langa så finns fortfarande den möjligheten...

Jag har en vän som behöver hjälp också, han har nämligen tappat sina Rudy Project Magster med svart båge och klara glas på en runda här i krokarna. Någonstans längs banvallen från Smedsbo till Bomsarvet, Tovlmilavägen eller Faluvägen mot Ornäs. Dom försvann i söndags. Har ni hittat ett par sådana glasögon så hör av er!

Den 26:e augusti så arrangerar KBK Bikes ett motionslopp här i Falun som heter Marcus Ljungqvist Invitational. Jag kommer inte att köra det, men om du vill vara med så har jag en rabattkod ni kan få. Hör av er via mail bara så l öser vi det.

Hösten närmar sig med stormsteg och jag har dom rätta plaggen för dig! En Merida-väst och en Bianchi-jacka med avtagbar huva, bägge två är riktigt varma och sköna och knappt ens använda. Nyskick med andra ord!
Köp till dig själv eller en cykelintresserad kompis. Lägg ett bud, köparen betalar frakt eller så kommer vi överens om någon annan lösning. Som att jag tar med plagget till Cykelvasan.
Jackan är en medium och västen är ungefär lika stor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar