Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-07-30

Styggforsen och 2hE2b

Hej och god söndagsförmiddag!

Idag har vi jättemycket som ska göras, så jag lär nog fatta mig kort här innan dagen rullar vidare.

Igår så turades Linda och jag om att cykla samtidigt som vi passade på att besöka Styggforsen. Så Linda cyklade dit, jag packade in barnen i bilen och drog iväg en stund senare. Fram kom vi nästan samtidigt så det blev ju riktigt bra tajming. Vi åt lite mat och sedan gick vi runt ett varv i naturreservatet för att kolla på Getryggen och vattenfallet. Fint är det där och varvet är så pass kort att barnen tycker det är roligt hela vägen.

När vi var klara vid Styggforsen så åt barnen glass med Linda samtidigt som jag bytte om och stack iväg hemåt. Planen var 2 timmar på 80-85% av max och det blev i alla fall 1.50 på 83.3% av max innan jag slog av lite och rullade ur benen dom sista 3-4 minuterna. Helt klart ett bra pass och jag kände mig som en urvriden disktrasa när jag kom hem.

Linda cyklade till Styggforsen.

Lite mat innan promenaden.

Getryggen.

Styggforsens vattenfall.

Bra med små armar när man vill åt blåbär på andra sidan staketet..


Sedan var det alltså min tur att trampa, mot Falun! Foto: Ebbah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar