Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-07-03

Morgonstund i Dalafjällen


Hej och god morgon från Lindvallen!

Efter gårdagens Ränneslättstur så bilade vi upp hit med ett par korta stopp. Det ena var på Subway i Laxå och det andra på Coop i Karlskoga. Fint ändå att se lite andra vägar än dom jag vanligtvis nöter.
Vi kom upp ganska sent, packade upp och startade en maskin med smutstvätt. Så idag är vi redo för nya äventyr. Mina ben känns oväntat bra, men då har jag givetvis inte ansträngt dom än. Linda fick ta i rejält igår så hon har varit lite sliten.

Idag ska det bli regn och cykling i Rörbäcksnäs. Äntligen så ska jag få testa deras hyllade leder, ska bli riktigt kul trots väderprognosen. Boendet här precis bredvid Experium är riktigt fint och jag har fått en god natts sömn.

Härligt med semester!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar