Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-07-28

Cykling, minigolf och mer cykling

Hej och god morgon!

Igår eftermiddag så cyklade jag hem från jobbet, inget märkvärdigt utan bara gnet liksom. Hade rätt sega ben från backintervallerna i förrgår och Le Peloton igår morse.
Seg kille.

När jag kommit hem så gjorde jag mig i ordning och så drog vi till stan, Linda och jag. Vi hamnade på Bishops för lite mat och dryck. Sedan knallade vi ut till Café Slussvaktar'n där vi körde en omgång minigolf innan vi slutligen knallade hemåt igen. En riktigt trevlig kväll blev det!
Minigolfar'n.

I morse så klev vi upp tidigt, jag skulle ju till jobbet och Linda hängde med till den gamla bron.

Alltid så härligt att starta dagen med att cykla. Även om det är till jobb och med sega ben, det känns liksom ändå bra på något vis. Hem tänker jag i alla fall försöka mig på en hårdkörning för att sota ut det sista ur benen.

Lindas dämpare har gått sönder på hennes MTB, så om det finns någon som sitter på en 27.5"-gaffel att låna ut ett par tre veckor eller kanske har någon annat förslag på lösning så skulle hon vara väldigt tacksam. Gaffeln hon har måste skickas till Tyskland för åtgärd, så det blir några veckor som hon måste klara sig utan den och både Finnmarksturen och Cykelvasan väntar ju runt hörnet... Jag har ju ett par 29"-gafflar som hon kan låna, men det är inte förstahandsvalet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar