Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-06-15

Skolavslutning och semester

Hej och god kväll!

Här bakas det bröd må ni tro, nu ska det bli en kvällsmacka bestående av helt nybakt bröd signerat Linda.

Idag har vi varit på Ebbah och Filips skolavslutning, imorgon är det dags för Emily att gå ut nian och idag har jag också påbörjat en tio dagar lång (kort) semester. Tar två veckor lite senare i sommar också men jag ville öppna sommaren med en ledighet bara för att komma in i den rätta stämningen. Semestern har varit riktigt efterlängtad (som alltid?) och det bli skönt att få vila upp mig lite. Kanske en chans att bli frisk också?!

Medan brödet var i ugnen så tog vi en promenad i närområdet också. Det är vackert här och lätt att trivas.

Imorgon drar vi iväg till Eskilstuna-ish för att Linda ska köra SM i MTB-orientering. En kul grej är att vi tänker tälta! Jag har ju typ inte tältat sedan högstadiet trots ett vilande intresse för natur och äventyr. Ska bli riktigt kul faktiskt och jag har sett fram emot det länge.

Skolavslutning på kullen.

Uppställda barn.

Linda.

När den där semesterkänslan infinner sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar