Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-06-12

Måndagskänslan

Hej och god morgon vänner!

I normala fall så är det ju barnen som tar hem förkylningar och smittar mig, men nu är det faktiskt tvärt om. Jag har lyckats smitta barnen med förkylning. Frida har feber så jag blir hemma för vård av barn idag. Kanske är bra för mig det eftersom jag tydligen hade 37.9 i morse så jag är väl inte helt kurant jag heller. Kände ändå mig lite bättre i bihålorna i morse så jag tänkte att jag nog snart är frisk, ger det ett par dagar till kanske...

Denna bild på Johan Landström från Lida Loop igår får illustrera måndagskänslan...

Förresten. Sollerö IF kommer inte att arrangera Solleröloppet i år heller. Förra året var det kris och dom tvingades ställa in. En gång är ingen gång men två gånger är en vana, det känns som om det måste in nya krafter i den föreningen för att denna klassiska tävling ska kunna återuppstå. Tråkigt men sant. Det blev väl typ 81 (?!) Sollerölopp innan det tog slut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar