Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-06-11

Hemma från Lida Loop!

Hej och god kväll!

Två barn i duschen och en med en fidget spinner. Jag har kommit hem till barnen efter en dag på Lida friluftsområde, där jag langat flaskor och tagit kort på cyklisterna som kört Lida Loop. Käkar nu blodpudding och återhämtar mig från bilresan. Har lyckats bränna mig i pannan idag då vi drabbades av lite solsken och min panna inte fått så mycket sol på sig tidigare i år...

Tog nog runt 500 bilder idag vilket givetvis var väldigt kul. Skulle ju gärna lära mig att ta bättre bilder men idag tog jag i alla fall många och det är ju ett steg i rätt riktning. Hade det ganska lugnt på langningsfronten. Fick en del frågor om det var jobbigt att stå bredvid, men jag tycker faktiskt inte att det är jobbigt att stå bredvid på cykeltävlingar. Dels har jag väl blivit så pass vuxen/gammal att jag förstår att det bara är en cykeltävling och det finns så mycket annat att fokusera på i livet. Det är helt enkelt inte lika viktigt med resultat, prestationer och liknande. Jag gillar cykel och har kul på båda sidor om plastbanden!

Jag kommer inte lägga ut en massa bilder idag dock och jag har faktiskt lovat er Lindas bilder från Långa Lugnet också. Det är mycket nu. Mycket i livet och mycket på jobbet, därför blir inläggen kanske också av kortare karaktär.

Denna bild tog jag på Calle Friberg idag, han ledde med 1½ minut när han gick ut på den sista av dom tre looparna men Michael Olsson hann ikapp och förbi, så Calle fick nöja sig med andraplatsen.

Nu ska jag ta hand om nyduschat barn, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar