Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-05-27

Väckningspass på Långa Lugnets bana

Hej och god kväll!

Tidigare idag så cyklade jag runt första loopen på Långa Lugnet under mitt väckningspass. Det var skönt att få se den i all sin prakt också. Det var nog första gången någonsin som jag åkte på vissa partier där. I det stora hela är den lika som i fjol, men med vissa förändringar. Idag kombinerade jag alltså bancheck med att försöka väcka kroppen. Kroppen var slö, benen sega och känslan var segelbåt. Ingen vidare känsla alltså, men skönt att ha det dagen innan en tävling och inte på själva tävlingen. För att sota ur systemen ordentligt så körde jag 3x10 minuter idag. Pulsen var i stort sett omöjlig att få upp men jag gjorde ett gott försök och tog i alla fall i under 3x10 minuter.

Puls å så.

Värmen har kommit till Falun så jag passade på att bättra på brännan genom att köra kort-kort.

Naturlig stenkista på loop 1, här kör vi utför imorgon.

Här vill jag alltid ta en bild, håll med om att det är lite vackert ändå?

Vi har också varit på Robban Reyier Österlings 40-årskalas på eftermiddagen och nu på kvällen så har Linda cyklat en sväng med landsvägscykeln. Topp dag!

Frida och Linda på väg hem från cykelturer. Bilden har jag tagit men sedan snott från Lindas Instagram-konto.

1 kommentar:

  1. Då var vi 2 segelbåtar idag, får hoppas gubbkropparna sprätter till imorgon.
    Vi ses!

    SvaraRadera