Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-05-21

Kokt, rostad och grillad...

Foto: Linda.

Hej och god kväll!

Tog mig upp ganska bra i starten idag, fick tidigt en lucka på några av konkurrenterna i totalen och eldade på under andra varvet för att få en betryggande lucka. Bara för att bli ikappkörd ut på tredje. Ridå.

Tog mig runt och dog inte även om det kändes nära. Nittonde idag och artonde totalt.  Resultat hittar ni här. Tack alla cyklister för bra motstånd och tät racing. Tack all publik för support. Tack Borlänge CK för fina tävlingar och tack Linda för en fantastisk helg.

Nu ska jag försöka bli människa igen så att jag kan gå igenom bilderna +ANNAT. Skicka gärna till mig om ni har några, eller tipsa om ställen där det finns och så vidare.

Idag är för övrigt sista anmälningsdag för nästa veckas höjdpunkt: Långa Lugnet!

Hörs sen, hej!

1 kommentar:

  1. Hej
    Kul racing idag i Mellstaskogarna. På följande länk finns några bilder från dagens etapp. Använd gärna bilderna om du önskar, bara att skriva foto: Kristofer Eriksson eller @krilleeriksson (insta)
    //Kristofer
    https://www.dropbox.com/sh/cicpb9538v66ffh/AAB7ZsMU7ll_B6ju5sHRZHADa?dl=0

    SvaraRadera