Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-05-23

Ingarvet GP idag


Hej och god morgon!

Tisdag idag vilket innebär en uppsjö av alternativ för den som vill cykla snabbt med andra. Jag väljer Ingarvet GP klockan 18 i kväll!

Hade tänkt ta bilen till jobbet med min nya cykel i för att skruva ihop den på förmiddagsfikat. Men jag hade visst lämnat bilnyckeln i bilen hela natten så bilen var tvärdöd. Det fick bli en snabb promenad med Frida till dagis och sedan springa därifrån till bussen.

Utöver Ingarvet GP idag så har jag tänkt markera lite av Långa Lugnets bana i kväll. Gräsmattan behöver klippas också... Intressant det här med fritid ändå, den går alltid åt. Egentligen skulle huset behöva städas också men jag lär ha en del kvar att göra imorgon också. Men markera bana kan jag inte göra då pga skjutövningar..

Hoppas att ni får en bra dag och om ni är i närheten så kom gärna till Ingarvet och Matsarvsvägen 8 ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar