Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-05-22

Bilder från Borlänge Tour etapp 3

Hej och god kväll kära vänner!

Idag har det känts lite att det är dagen efter ett etapplopp ändå. Visst, etapperna är ju inte jättelånga på Borlänge Tour, men det blir ändå jobbigt då det ju är farten som dödar. Dessutom är jag inte riktigt van med den intensiva tävlingsformen så det var en nyttig genomkörare. 

Nu gäller det att slicka såren och ladda om för helgens Långa Lugnet (dom har förlängt ordinarie anmälan till och med imorgon!). Jag fick en ny cykel idag och den ska jag nog göra premiär på imorgon, lär bara skruva ihop den först och så. Barnen är här så det ligger på lite med annat också.

Har gått igenom alla bilder som Linda och jag tog under tredje dagens tävlande. Bilderna från dag ett och två hittar ni här och här.  Ni får gärna ta bilderna och dela dom, glöm bara inte bort att ange fotograf så är ni snälla. Först kommer här ett gäng bilder som jag har tagit:


Bilderna nedan har Linda fotat:

Erik Birgerson tog några bilder på herrelitens sista varv, dom hittar ni här. Bland annat denna:

Kristofer Eriksson har några bilder från herrar elit här, bland annat denna:

Magnus Eriksson har skickat några på mail, här är en av dom:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar