Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-04-18

Tävlingsträning Jungfruberget

Robert Reyier Österling och Jocke Persson.

Hej och god kväll!

Min mamma och Lasse kom och vaktade barnen en stund i kväll så att jag kunde köra tävlingsträning på Jungfruberget. Stort tack för det! Vi blev tre stycken som körde tre heat och jag kom iväg med tre segrar. Det rullar på och är stabilt med träningen. Ännu ett bra pass lagt till handlingarna. Imorgon ska nog Linda och jag köra lite backe och trötta ut oss, sedan blir det snabb återhämtning inför torsdagsmorgonens Le Peloton.

Det börjar bli dags att ladda upp mer inför tävlingssäsongen också. Köpte tätningsvätska, patron och däcktrycksmätare idag. Tänkte kapa gaffelröret lite också och göra styret något smalare innan det blir premiär. Sedan måste jag fundera lite mer på hur jag får ner cykeln under åtta kilo också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar