Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-04-08

Städat mycket och cyklat lite

Hej och god kväll!

Idag har vi haft en röj- och städdag här hemma. Filip och Ebbah har varit hos kompisar stora delar av dagen. Linda, Frida och jag har röjt upp och städat i tvättstugan (har också använts som förråd...). Det är något som inte gjorts ordentligt sedan jag flyttade hit. Det blev också en vända till tippen med ett kylskåp, en tjock-TV och en trasig tvättmaskin.

Ett släp med skräp. Och Frida.

Efter städningen så tog Linda på sig hjälmen och stack ut på en cykeltur.

Frida the explorer ute på äventyr.

När Linda kommit hem så gjorde jag ett bra men dåligt försök på Kompiskampen. Blir så frustrerad på mig själv att jag inte kan hålla igen lite någon gång. Alltså det börjar bli riktigt tröttsamt men jag klev av efter elva minuter med 357.2 watt. Hade ju blivit nytt personbästa om jag kört nästan nio minuter till. Men det där var inte ens min plan. Jag skulle ju köra 342 watt och sedan öka under andra halvan, inte köra 15 watt mer och sedan vara helt jävla sprängd i benen.
Fick feeling och sedan var det passet förstört.

Nu tänker jag inte köra någon mer maxtjuga innan det är november och ny säsong av Kompiskampen.

Imorgon är det en ny dag med nya möjligheter (och Paris-Roubaix!).

1 kommentar: