Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-04-30

Cyklat med Oscar

Hej och god förmiddag!

Oscar har som sagt varit här i helgen, igår var han speaker på Klippingracet och när han kommit hem därifrån så stack han och jag ut på en MTB-runda. Vi körde lite olika stigar med transportsträckor mellan dessa. Vi hann med stigarna jag hittade i torsdags, Törnbergs väg, Rogskramlet och lite annat.

Två pojkar redo för avfärd. Foto: Linda

Vi började turen med att Oscar fick testa den där "omöjliga" backen tvärs över gatan från där jag bor. Helt omöjlig!

Stigfyndet från i torsdags. Jag älskar när det är vattendrag bredvid stigar, det blir så himla mäktigt och härligt då.

Oscar fotade mig på Törnbergs väg.

Samma bildtext som bilden ovan.

Fin tur, kul med stig och alltid trevligt med sällskap. Lite kallt på slutet dock...

Det ser ut att bli en strålande dag här i Falun idag, vi har tre grejer att anpassa dagen kring och det är att Filip ska ha ett innebandykalas (fyllde år 8:e februari...), Linda ska cykla och så firas det Valborsmässoafton på Gullnäsgården här intill på kvällen.

Videon från Kolmårdsbiken är på väg ut på YouTube nu, om ni vill så kan du givetvis prenumerera på min kanal så får du se den först av alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar