Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-04-09

Canyon Exceed CF SLX 9.9 LTD

Hej och god kväll igen!

Ännu en vecka går mot sitt slut och här sitter jag sent på kvällen med datorn i knät. Idag har vi städat och röjt i mitt sovrum som varit belamrat med saker ett tag. Nu: luftigt! En vända till tippen blev det också denna dag. Efter städandet så stack Linda iväg och cyklade samtidigt som jag skruvade lite cykel. Justerade sittställning och sånt på min nya MTB. Bytte ut ett par delar också samt stansade däcken. Landade till slut på 8.11 kilo med pedaler men utan flaskställ. Rätt lätt ändå men det där åttakilosstrecket känns ju lockande, med flaskställ.
Efter att Linda kommit hem och alla fått mat så körde jag lite Monark till Paris-Roubaix på datorn. Men vi fick väl besök av Stefan M då så jag satte mig i soffan med Linda, Stefan och ett par barn för att se resten av Paris-Roubaix.

Nu på kvällen så har Linda, Ebbah och jag varit ut för att ta några bilder på mig och min cykel. Ljuset hann väl försvinna lite, men några bilder blev det i alla fall.

Vi hörs imorgon igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar