Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-03-22

Tempopendling och hockeykväll

Hej och god kväll vänner!

På väg hem från jobbet idag så tempopendlade jag men det gick väl sådär kan jag tycka. Kände mig liksom seg, trött och sliten. Snittet landade på 85% av maxpuls och högsta pulsen var 89% av maxpuls. Imorgon kör jag Le Peloton och då borde jag ju rimligtvis vara ännu mer sliten, men jag kan nästan lova er att jag kommer kunna köra på med högre intensitet och det beror på att sällskapet driver upp intensiteten. Jag tycker det är lättare att pressa mig om jag har lite sällskap, därför är också den träningen guld värd för mig för att få ur det där lilla extra.

Ungefär sådär såg kvällens träning ut.

Nu har jag Filip och Ebbah här. En mjuk pepparkaka står i ugnen och ska nu plockas ut för att ätas. Vi kör hockeykväll här och kollar Leksand - Mora på TV:n. 0-1 efter första perioden så nu ska vi fika och hoppas på en vändning.

Ska återgå till TV-soffan nu, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar