Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-03-07

Statusuppdatering

Hej och godkväll vänner!

Sitter här i köket bredvid Filip som kollar Leksand-Djurgården på sin surfplatta och Ebbah och Frida kollar på Labyrint i TV-soffan. Ganska lugnt och rofyllt alltså.

Bloggen har inte uppdaterats så frekvent på sistone och det beror ju på flera saker men framför allt att jag inte haft något speciellt vettigt att skriva om heller. Jag brukar ju skriva när jag tränar men tog faktiskt två vilodagar söndag-måndag. I söndags var jag rejält sliten efter ett par hårda dagar och igår mådde jag inte speciellt bra på kvällen och var trött. Så jag slocknade kring 22-tiden istället. Har haft lite magont i perioder den senaste tiden. Så också igår och idag.

Jobbdagen idag bestod av möten. Jag hade ju cyklat till jobbet i morse men eftermiddagsmötet drog ut på tiden så jag hann inte cykla hem. Istället fick jag skjuts hem av en kollega så jag kunde hämta barnen. Stort tack! Imorgon får jag istället cykla hem cykeln och på torsdag kan jag nog köra Le Peloton och sedan vidare till jobbet. Därefter ta cykeln i bilen hem för ridning och hockeyträning. Med lite planering och logistiktänk så går det ju faktiskt att få in lite träning i vardagen.

Igår var vi på Pinchos här i Falun och firade min mor som fyllt år. Kul ställe och god mat!

Nu kommer Frida och är trött, dags att koppla ner och göra tösabiten redo för natten. Vi hörs imorgon igen!

Ni kan också följa mig på Instagram, det vet ni väl?

Dagens etapp från Paris-Nice:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar