Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-03-29

Ryggskott och bonusbilder från igår

Hej och god morgon!

Det blev ingen testcykel igår kväll, jag kunde knappt ta mig upp från golvet efter att jag lagt mig där. Hade och har så fruktansvärt ont i ryggen. Skrattar ändå åt det eftersom vad kan jag annars göra? Dessutom så måste jag ju se ganska rolig ut när jag "går som en gubbe" som barnen sa. Tänk er en blandning mellan en anka och en cowboy som bajsat på sig. Ungefär så går jag. Hjulbent, fötterna pekar utåt, lätt böjda knän och så ryggen spikrak men lätt lutad framåt med en snygg svank. Ah, fy fan. Det går ju att skratta åt nu i all misär, men fy så hemskt att behöva ha det såhär en längre tid. Nu hoppas och tror ju jag att det går över snart för egen del. Annars så vet jag inte vad jag tar mig till. Vaknade ändå i morse och tänkte att det nog hade blivit bättre. Kändes rätt bra där under mitt varma täcke. Det visade sig dock att jag inte kunde ställa mig upp utan fick krypa ut från sovrummet för att väcka barnen och sedan resa mig med hjälp av deras dörrhandtag. Sådär har sedan min morgon fortsatt.

Så jag blir hemma idag. Grovplanen jag hade för veckan ändras givetvis också. Ingen träning igår, högst troligt ingen idag heller och inte ska jag kolla på någon innebandymatch heller. Jag tror ju att om jag kan trampa lite på Monarken så är det nog bara bra för mig. Men det är ju en resa bara att ta sig upp i sadeln också. Men jag ska väl i alla fall försöka röra lite på mig och inte bara ligga stilla hela dagen, för jag tror att rörelse och cirkulation är bra.

Dagens plan är istället att kolla på De Pannes tredagars på Eurosport klockan 15.00.

Har inga skoj bilder att bjuda på från idag, så ni får ett par bonusbilder som jag inte publicerade igår istället:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar