Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-03-18

Road trip och mail time

Hej och god förmiddag från Skåne!

Bilresan ner gick bra igår men den var ju låååång. Det blev ungefär 83 mil i bilen och ungefär nio timmar från start till dess att jag kom fram klockan två i natt. Körde ju ner till Skåne men via Stockholm för att Emily skulle dit så då körde jag henne i samma veva. Jag kan ändå tycka att det är rätt skönt att köra bil och det var ju inte speciellt mycket trafik heller. På natten var det ju i princip bara lastbilar som var ute på vägarna. Jag satte på lite bra musik och sorterade lite tankar längs vägen.

Det var en så fin solnedgång när vi var på väg söderut att vi blev tvungna att stanna för att ta några bilder också. Det blåste kallt så det blev bara ut, peppra av några bilder och sedan hoppa in igen. Snabbt och effektivt.


Innan vi lämnade Falun igår så var jag in på Willys och hämtade ut ett paket, det visade sig vara rörpost från CRAFT innehållandes en uppsättning från deras nya Monuments-kollektion. Dom har nämligen tagit fram cykelkläder för att hylla tre av cyklingens fem monument (stora, klassiska tävlingar). Passande så här precis innan Milano-Sanremo som avgörs idag. Vill ni kolla tävlingen så sänds den på Eurosport 2 från klockan 14:15, vill ni se lite av kläderna så kommer här några bilder:

Idag ska vi ut och bli lite skitiga i skogen med hjälp av våra mountainbikes och imorgon kan det faktiskt bli en tävling i Danmark. Det var Johan "Chipskungen" Malmsten som hörde av sig och tipsade och Linda verkar ju vara helpå. Ska bli kul att se hur jag och cykeln håller för tävling... 

Vi hörs lite senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar