Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-03-27

Morgonstund


Hej och god morgon!

Tack för era förslag på föreläsningsämnen, ska ta och jobba vidare med detta så får vi se vart det landar.

Gårdagen blev ju en ganska intensiv dag på flera sätt. Har ett gäng bilder också från igår, så det dyker kanske upp något här i bloggen snart.

Jag startar denna dag och denna vecka på bästa vis genom att få uppleva soluppgången från cykelsadeln. Linda var med och hade pigga ben, trots att jag nästan tror hon var tröttare än jag i morse när mobilen väckte oss.

Nu ska jag grotta igenom en arbetsdag och sedan väntar tempopendling hem från jobbet. Det ser jag fram emot med skräckblandad förtjusning.

Vi hörs i eftermiddag/kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar