Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-03-15

Min onsdag

Hej vänner!

Hade tänkt blogga om dagens träning i det här inlägget, men jag har inte hunnit träna än. Livet som farsa. Först var jag ju på jobb, som alla vardagar. Direkt efter jobbet så hämtades några egna barn och några andras barn. Mat ordnades illa kvickt till ett par grabbar innan jag tog Frida under armen för att hämta en tjej på vägen till att hämta min tjej för vidare avfärd mot friidrottsträningen. 

När tjejkompisarna var på träningen så handlade Frida och jag på ICA Maxi. Målet var brun utan sol till äldsta tjejen som har danstävling i helgen. Lyckades med lite hjälp och hennes bekräftande i sista stund att lösa uppdraget. 

Åkte tillbaka till friidrotten med Frida, hämtade efter en stund med mig träningstjejerna hem och där brakade det för Frida som nu gått från trött till alldeles för trött. Så det blev läggning av henne innan det blev lite snack med övriga barn före deras läggdags.

Nu har jag läst bok för mellanbarnen och dom tre yngsta är nattade och klara. Bara Emily jag och träningen kvar....

Tog en promenad på jobbvilan.

Frida rattade fram på ICA Maxi.

Friidrottstjejer och en törstig Frida.

Nu är det dags för mig att träna så jag får lite att blogga om imorgon också. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar