Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-03-13

Men ät en bajskorv då

Hej och godkväll!

Här hemma har det körts testcykel. Främst genom Filip och Linda, men även Ebbah satt en sväng på cykeln. Filip körde kompiskampen (88w) och Linda körde ettor nyss. När Filip körde så var även Frida nere och hejade.

Massa watt.

Kul med fläkten, eller?!

På förmiddagsvilan (det är varken rast eller fika..) på jobbet så tog jag en promenad. Vi har 15 minuter vila och promenaden tog 12 minuter, så det var ju ganska perfekt. Tog en rask en runt området där jag jobbar. Alltid så naturskönt i Borlänge!
Svårt att inte njuta här.

Igår när vi cyklade så gnällde jag lite över hur klen jag var. Varpå Linda replikerade: "Men ät en bajskorv då". Skönt med raka besked och enkla tips. Bakgrunden till det var att hon gjort i ordning små nödraketer att ha i ryggfickan och dom såg ut som bajskorvar i plastfolie:
Bajskorv.

Fick en avisering på Facebook igår som såg ut såhär:

Lite anmärkningsvärt med tanke på det jag skrev här om veckan: http://oijer.blogspot.se/2017/02/fettisdagen-och-pannkaksdagen-och-en.html

Här kan ni se ett kort sammandrag från dagens etapp på Tirreno-Adriatico där kommissarierna stod för ett minst sagt märkligt beslut:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar