Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-03-28

Kollat tävlingsträning på Jungfruberget och fått ont i ryggen

Hej vänner!

Står på knä på golvet med datorn i soffan just nu. Mora-Leksand på TV:n och det går väl ungefär lika bra för Leksand som det går för min rygg just nu. Var uppe på Jungfruberget med Frida för att hon skulle få leka i skogen och jag skulle få kolla på tävlingsträningen där. Men när jag bar henne en bit så fick jag ryggskott light. Så sjukt smärtsamt. Hoppas verkligen att det här går över snart, för roligare kan man ju ha. Kunde i alla fall halta runt där uppe i skogen och se på när cyklisterna rejsade.


Ingen riktig höjdarstund med kameran, men det är väl som med så mycket annat att man blir bättre med träning. Så jag får väl nöta på helt enkelt om det ska bli några bättre bilder framöver.

Nu ska jag gnälla runt lite och sedan testa om jag kan sätta mig på testcykeln...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar