Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-03-22

Idag blir en bra dag


Hej och god morgon!

Idag blir en bra dag. Det bestämde Linda och jag igår kväll, så det är väl bara att rätta in sig efter beslutet som är taget och ha en bra dag idag då. Började morgonen med att vakna av mig själv och det var tur att jag gjorde det för jag somnade igår utan att ha ställt in någon väckning denna morgon. Hade alltså lika gärna kunnat sova fram till lunch. Det blev lite senare än jag hade planerat men ingen fara på taket.

Cyklade till jobbet i distanstempo och njöt av att det var lite sol och att det inte var blött ute. När jag ska hem ikväll så blir det tempopendling, det ser jag fram emot!

Nu ska jag byta om och börja jobba, vi hörs!
🚵 💨

1 kommentar: