Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-03-16

En torsdag

Hej och god kväll! 

Sitter här och ska snart gå ner i källaren för att träna. Tänkte bara komponera ett litet inlägg om min dag först samtidigt som jag pratar med Linda. Kvällsträning är egentligen inte optimalt just nu men läggningarna av barnen blev som dom blev vilket lämnade kvar alternativet träna sent. 

Frida och jag kollade in byggnationerna av nya grannhus i morse efter att vi lämnat övriga på skolan. Frida hade sådan hosta både i natt och i morse att hon fick stanna hemma. Spännande med både grävmaskin och lyftkran!

VAB-torsdag.

Torsdagar innebär som vanligt ridning. Den stående höjdpunkten i Ebbahs veckor.

Rätt seg dag där både Frida och jag varit lite trötta. Skönt ändå att se Ebbah leva upp på ridningen och trevlig kvällsstund med alla barnen. Nu ska jag ha en kvällsstund med Monarken, finns risk för att den inte alls blir lika trevlig. Mer om det +ANNAT imorgon. Det vill ni inte missa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar